Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

شایعه: Halo 5: Guardians از هدست واقعیت مجازی Oculus Rift پشتیبانی خواهد کرد

Halo5_Primary-TeaserArt_Horizontal_RGB_Final

هدست های واقعیت مجازی در این روزها توجهات بسیاری را به سوی خود جذب کرده اند و در این بین Oculus Rift نیز محبوبیت بسیاری را برای خود پیدا کرده است. برای هرچه بهتر کردن این هدست، در طول چند وقت اخیر شبکه ی پر مخاطب فیس بوک حق امتیاز این هدست را خریداری کرد و بدون شک در آینده می توان این هدست را به یکی از ارکان اصلی صنعت گیم صدا زد.  در طول چند روز اخیر فاز دوم عرضه ی کیت های بازیسازی این هدست پخش شد و آقای David Ellis نیز از استودیوی 343 Industries یکی از این کیت ها را خریداری کردند:

“من نیز کیت بازیسازی خود را خریداری کردم. در حال حاضر چه دموی قابل بازی ای برای این هدست وجود دارد که در بهترین سطح کیفی قرار داشته باشد که من بتوانم به دانلود و بازی کردن آن بپردازم؟”

ابته این امکان وجود دارد که ایشان این هدست را برای استفاده ی شخصی خود خریداری کرده باشند، اما بعید به نظر نمی رسد که کمپانی مایکروسافت از این هدست در بزرگترین IP خود یعنی Halo و نسخه ی پنجم و شماره دار آن یعنی Halo 5: Guardians استفاده کند.

تنها یک لحظه آن گیم پلی دوست داشتنی و صدا و حرکات مسترچیف را از نزدیک و با استفاده از این هدست تصور کنید ! حتی فکر کردن به آن نیز خارق العاده است...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.