Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

NPD : آمار فروش کنسول های نسل هشت و ...

بر طبق گزارش اخیر NPD Group در منطقه کانادا میزان فروش دو کنسول Xbox One و Playstation 4 در قیاس با Xbox 360 و Playstation 3 حدود 127% بیشتر بوده است . این آمار در مقایسه عملکرد 8 ماه اول عرضه این کنسول ها انجام شده است .

در بلاگ رسمی NPD همچنین گفته شده است که بازار فروش کنسول در کانادا تا به حال به این میزان پیشرفت نداشته است اما در مقایسه دو کنسول با وجود معرفی باندل 400$ کنسول Xbox One این PS4 است که در صدر منطقه کانادا و ایالات متحده قرار گرفته است .  از سوی دیگر فروش نرم افزاری نیز پیشرفت داشته است و در قیاس با نسل گذشته و زمان مشابه ، فروش نرم افزاری و بازیهای PS4 و Xbox One حدود 120% افزایش داشته است . با این وجود نسبت تعداد بازیهایی که هر دارنده کنسول خریداری کرده است حدود 11% کمتر از نسل گذشته بوده است .

به گفته کارشناس NPD دلیل اصلی این موضوع این است که هنوز محتوای فیزیکی و دیجیتالی قوی به طور کافی در بازار وجود ندارد . البته در فصل پاییز بدلیل دور جدید عرضه عناوین این مشکل برطرف خواهد شد .

در ادامه گزارش NPD آمده است که صنعت بازیهای ویدئویی در کانادا رو به رشد است و در آینده این منطقه می تواند بیش از پیش به مکانی مهم در این زمینه تبدیل شود . 

لازم بذکر است دو کنسول PS4 و Xbox One تا به امروز حدود 13 تا 14 میلیون واحد فروش داشته اند . البته در این مورد باید منتظر آمار رسمی دو شرکت سونی و مایکروسافت باشیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.