Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

شرکت EA سرویس EA Access را برای کنسول Xbox One معرفی کرد

EA Access

به تازگی، شرکت EA یک سرویس بسیار جالب با نام EA Access را برای کنسول نسل هشتمی Xbox One تایید کرد. شما با پرداخت تنها ۴٫۹۹$، می توانید در طول یک ماه از بسیاری از بازی های این سرویس نهایت لذت را ببرید.  

همچنین شرکت EA در این باره گفته است :

امروز، نسخه بتای این سرویس برای برخی از مصرف کنندگان عرضه شد اما به زودی نسخه کامل آن در دسترس تمامی دارندگان کنسول Xbox One قرار خواهد گرفت. در شرکت EA ما همیشه به دنبال پیدا کردن راه هایی هستیم، تا طرفداران در تمامی پلتفرم ها بتوانند به صورت ساده ترین راه ها به انجام بازی های خود بپردازند و هم اکنون ما برای ایجاد سرویس EA Access بسیار خوش حال هستیم.

این سرویس در حال حاضر در مرحله بتا می باشد، کسانی که نسخه بتا را دریافت کرده اند هم اکنون می توانند بازی هایی از جمله FIFA 14 / Madden NFL 25 / Peggle 2 / Battlefield 4 را که جمعا ارزش ۱۰۰$ دارند را تنها با پرداخت مبلغ ناچیزی در طول ماه دریافت کنند. البته در آینده بازی های بسیار بیشتری نیز به این سرویس افزوده خواهند شد. تنها باید کمی شکیبا باشید. همچنین برای این سرویس دو قابلیت وجود دارد که در ادامه مطلب می توانید آن ها را مشاهده کنید.


EA Access 21 شرکت EA سرویس EA Access را برای کنسول Xbox One معرفی کرد

تصویری از منوی سرویس EA Access


Awesome Value [ارزش فوق العاده]

اعضای سرویس EA Access علاوه بر بازی های بزرگ، در دریافت محتویات اضافی و دیجیتالی مرتبط با بازی های EA نیز از ۱۰% تخفیف برخوردار خواهند بود. این تخفیف تنها در بازی های شرکت EA برروی Xbox One ممکن است. خب کمی بیشتر توضیح می دهیم، فرض کنید شما قصد دارید بازی هایی مثل Dragon Age: Inquisition / NHL 15 یا محتویات اضافه ویژه ای نظیر Battlefield 4 Premium / FIFA Ultimate Team points را کاملا دیجیتالی خریداری کنید، خب در این صورت اگر عضوی از سرویس EA Access باشید، ۱۰% تخفیف خواهید گرفت.

Play First [تجربه ی اول]

شما با عضویت در این سرویس، می توانید تمامی بازی های شرکت Electronic Arts را پنج روز زود تر از زمان انتشار تجربه کنید. این تجربه زود تر هم از عناوین بزرگی همچون Madden NFL 15 / NHL 15 / FIFA 15 / NBA LIVE 15 / Dragon Age: Inquisition شروع می گردد. این یک ویژگی فوق العاده است که تجربه بهتر و زودتری را نسبت به سایر پلتفرم ها به ارمغان می آورد.

در نهایت گفتنی است که قابلیت EA Access به صورت کاملا انحصاری برروی کنسول Xbox One است و در آینده برای سایر پلفترم ها عرضه نخواهد شد. هم اکنون شما می توانید این سرویس را از طریق خرده فروش هایی نظیر آمازون در اروپا، گیم استاپ در آمریکا و EB Games در کانادا دریافت کنید. عضویت دائمی این سرویس ۲۹٫۹۹$ قیمت دارد در حالی که شما با پرداخت ۴٫۹۹$ می توانید در طول یک ماه از آن استفاده کنید. خب انتخاب یکی از این دو روش، به سلیقه خودتان بستگی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.