Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

اطلاعاتی جدید و هیجان انگیز از عنوان Halo: The Master Chief Collection

halo-master-chief-collection


به لطف مراسم پر محتوای Comic-Con به تازگی اطلاعات جدیدی نیز از کالکشن مورد انتظار Halo: The Master Chief Collection منتشر شده است که می توانید این اطلاعات را در قسمت پایین مشاهده نمایید.  

بر اساس صحبت های استودیوی 343 Industries تمامی نسخه های موجود از سری Halo در این کالکشن همان بازی های قبلی با مشکلات و باگ های خود می باشند و این نسخه ها برای کنسول Xbox One تنها باری دیگر رندر شده اند. همچنین مشخص شده که موسیقی های موجود در بازی نیز کمی پولیش شده اند.

گفته شده در این کالکشن بیش از 100 نقشه برای بخش چند نفره ی بازی (بله درست خوانده اید، صد نقشه برای یک کالکشن ! ) وجود خواهد داشت.

حال این سوال پیش می آید که بازیکنان چگونه با وجود این همه نقشه می توانند با یکدیگر به بازی بپردازند؟ جواب این سوال بسیار ساده می باشد. بازی به صورت خودکار شیوه ی بازی کردن شما را چک می کند و شما را بر اساس شیوه ی بازی کردنتان وارد مسابقات می کند. همچنین در صفحه ی نمایش بازی لیست نقشه هایی نیز قرار خواهد گرفت که بازیکنان می توانند با انتخاب کردن از میان آنها به مسابقه در آن زمین بپردازند.

حتی باگ های موجود از نسخه های اصلی بازی همانند تیر بی نهایت در این کالکشن نیز حضور خواهند داشت. بنابر صحبت های آقای Frank O’Conno کارگردان سری Halo آنها قصد دارند کسانی که با این باگ ها ناشناس می باشند را با اینگونه چیزها آشنا کنند.

در خبری هیجان انگیز دیگری گفته شده که در پایان Halo 4 یک صحنه ی سینمایی ای وجود خواهد داشت که بازیکنان را به سمت داستان Halo 5: Guardians هدایت می کند.

Halo: The Master Chief Collection قرار است در تاریخ 11 نوامبر به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.