Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

اطلاعات گسترده ای از Assassin’s Creed : Unity منتشر شد

http://images.gamersyde.com/image_assassin_s_creed_unity-25732-2908_0001.jpg

Dan Jeannotte، صداپیشه ی شخصیت آرنو در رابطه با این شخصیت گفت :"آرنو ماموریت خود را برای رسیدن به رستگاری آغاز می کند ولی بعد از مدتی متوجه می شود که جریان بسیار بزرگتری در میان مردم وجود دارد و به این ترتیب به انقلاب می پیوندد. آرنو در ابتدا بسیار شوخ طبع است اما انقلاب باعث می شود وی به یک فرد خود خواه بدل شود ولی با این حال او یکی از قوی ترین اساسین ها است و به این دلیل نقش مهمی در پیشبرد انقلاب فرانسه دارد. همچنین یک داستان عاشقانه نیز در این میان وجود دارد.

Alex Amancio، کارگردان بازی، توضیح می دهد که چرا یوبی سافت انقلاب فرانسه را انتخاب کرد :"انقلاب فرانسه به ما یک جمعیت عظیم، شخصیت های بزرگ و فرصتی برای روایت های جدید و یک محیط مناسب را می دهد که برای بازی ما بسیار عالی است. ما در حال ساخت یک بازی نظام مند هستیم. ما می خواهیم هرج و مرج واقعی را به تصویر بکشیم. این نکات باعث می شوند که رویدادی در اطراف شما اتفاق بیفتد که حتی فرصت مداخله در آن را ندارید. این باعث می شود تا یک جهان کاملا زنده و غیر قابل پیش بینی، پیش رویتان باشد. البته فضا های داخلی نیز بدون هیچ بارگذاری در دسترس خواهند بود. هنگامی که شما در پاریس هستید هیچ گونه بارگذاری وجود نخواهد داشت. از هر چهار ساختمان، امکان ورود به یکی از آن ها وجود دارد. ما حقیقتا در بازی نشان می دهیم که پاریس بزرگ ترین شهر آن دوره بوده است و وسعت آن از تمامی جزایر Black Flag نیز بیشتر است."


از سوی دیگر نیز اطلاعات دیگری از بازی منتشر شده است :

  • هسته ی اصلی بازی همانند گذشته مخفی کاری است و این نکته در بخش چند نفره نیز رعایت شده است.
  • تا زمانی که شما در میان مردم و NPC ها باشید، دشمنان نمی توانند وجود شما را تشخیص دهند و بدون هیچ محدودیتی می توانید حرکت کنید ولی اگر در خطر باشید دوستانتان از میان جمعیت می توانند به طور مخفیانه به شما نزدیک شوند و به طور غافلگیرانه دشمنان را بکشند.
  • میان بخش های سینماتیک و گیم پلی هیچ گونه بارگذاری وجود ندارد و کیفیت هر دو یکسان است به طوری که برخی از مواقع گیم پلی را با صحنه های سینماتیک اشتباه خواهید گرفت.
  • در حال حاضر از یک سیستم موشن کپچر یکسان برای گیم پلی و صحنه های سینماتیک استفاده شده است و در نتیجه هیچ گونه بارگذاری بین این دو بخش وجود ندارد.
  • بازی در کل دارای ۱۰۰ ساعت گیم پلی است که ۱۵ الی ۲۰ ساعت آن مربوط به بخش تک نفره داستانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.