Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

با تصاویری بسیار زیبا از غرفه های شرکت مایکروسافت در نمایشگاه Comic Con 2014 همراه شوید

comic-con-2014-preview-night-and-thursday-schedules-revealed

بعد از نمایشگاه های سالیانه یِ E3 و Gamescom که به ترتیب مهم ترین رویدادهای صنعت بازی های رایانه ای به شمار می آیند، میتوان نمایشگاه Comic Con را نیز یکی از نمایشگاه هایِ حائز اهمیتِ صنعت گیم که هرچند فعالانِ مرتبط با فیلم های سینمایی، سریال های شبکاتِ مختلف و البته بازیگران مشهور در آن نقش بسزایی دارند، معرفی کرد. 

  پس از آنکه نخستین روز از آغاز نمایشگاه Comic Con 2014 به اتمام رسید، کمپانی مایکروسافت اقدام به انتشار چندین تصویر بسیار زیبا از غرفه و یا غرفه های خود در این نمایشگاهِ مهیج و جذاب کرده است که درواقع میتوان عناوینی همچون Forza Horizon 2, Halo: The Master Chief Collection و Sunset Overdrive که همگی در انحصارِ کنسول Xbox One قرار دارند را، گُلِ سرسبدِ آن کمپانی آمریکایی در نمایشگاه Comic Con معرفی کرد.

نمایشگاه Comic Con 2014 که از تاریخ 24جولای کار خود را رسما آغاز کرده است، تا دو روزِ دیگر یعنی تا 27جولای در شهر San Diego “سن دیئگو” ادامه خواهد داشت. شما همچنین در ادامه قادر خواهید بود، این تصاویر بسیار زیبا را که توسط صفحه ی رسمی کنسول های خانگی Xbox که در یکی از شبکات پرمخاطب اجتماعی به اشتراک گذاشته شده را مشاهده و نظرات خود را در خصوص آن ها با ما درمیان بگذارید;


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.