Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

تاریخ انتشار عنوان Middle-Earth: Shadow of Mordor یک هفته به جلو افتاد !

shadow-of-mordor

در این روزها که اکثر سازندگان تاخیر وارد کردن بر بازی های خود را از همان ابتدای ساخت بازی در دستور کار خود قرار می دهند، کمپانی Warner Bros این قاعده را شکسته است و در خبری اعلام کرده است که عنوان Middle-Earth: Shadow of Mordor یک هفته زودتر از تاریخ انتشار قبلی خود منتشر خواهد شد.

Middle-Earth: Shadow of Mordor در ابتدا قرار بود در تاریخ October 7 (پانزده مهر) منتشر بشود، اما Warner Bros اعلام کرده است که به دلیل هیجان بسیار زیاد طرفداران نسبت به این بازی حال این بازی را در تاریخ September 30 (هشت مهر) منتشر خواهد کرد.

البته شاید این کار Warner Bros به دلیل منتشر شدن بازی های بسیار بزرگ و زیادی است که در تاریخ 7 اکتبر منتشر می شوند. اگر با ما همراه بوده باشید عنوان Dragon: Age Inquisition نیز در ابتدا قرار بود در تاریخ 7 اکتبر منتشر بشود اما در خبری تاخیر این بازی نیز تایید شد. تا به حال مشخص شده است که عناوین Driveclub, Alien: Isolation و NBA 2K15 در این روز منتشر خواهند شد.

هر چه که هست این را به خاطر داشته باشید که Warner Bros فقط به خاطر شما گیمرها و طرفداران این بازی این کار را انجام داده است !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.