Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Rod Fergusson: عنوان Gears Of War X1 بدون چهره هایی همانند Cliff Bleszinski نیز به یک بازی بزرگ تبدیل خواهد شد

Gears-of-War-3-Gameplay


همان طور که می دانید کمپانی مایکروسافت حق امتیاز کامل فرنچایز Gears Of War را از کمپانی Epic Games خریداری کرد و ساخت آن را به استودیوی تازه تاسیس خود با نام Black Tusk گذاشت.

در نبود آقای Cliff Bleszinski کارگردان اصلی این فرنچایز مشخصا برخی ها نگران آینده ی این بازی شدند. اما آقای Rod Fergusson کارگردان این نسخه به هیچ وجه بابت این مسئله و نبود کسانی مانند Cliff Bleszinski و Chris Perna در ساخت نسخه ی جدید این بازی برای کنسول Xbox One نگران نمی باشند: 

“بدون شک آنها دوستان و همکاران بسیار خوبی می باشند. اما تنها یک نفر نیست که یک چیز را میسازد، این تلاش همگانی یک تیم است که یک بازی را خلق می کند. چیزی که من نسبت به آن هیجان زده می باشم انرژی بسیار خاصی است که در Black Tusk وجود دارد.”

“وقتی که شما هفت سال با یک فرنچایز زندگی می کنید، کسانی در Epic وجود داشتند که دیگر کارشان با این بازی تمام شده بود. اما من می خواستم که یک کار جالب با این بازی انجام بدهم. زمانی که شما به Black Tusk نگاه می کنید یک انرژی و هیجان خاصی در استودیو برای کاری که می خواهیم انجام دهیم وجود دارد. زمانی که من در استودیو راه میروم بر روی تمام دیوارها و تصاویر Gears Of War وجود دارد. ما با یکدیگر به بازی کردن بخش چند نفره و Horde می پردازیم و به انجام کارهای مختلف و متفاوت در استودیو می پردازیم. داشتن شوق و علاقه ی تازه در استودیو بسیار مهم می باشد.”

“یکی از دلایلی که من نسبت به آن هیجان زده می باشیم این است که Gears Of War در مایکروسافت وجود دارد و حالا ما می توانیم کارهای بسیار بیشتری را با این بازی نسبت به گذشته انجام دهیم. به دلیل اینکه ما منابع بیشتری را در اختیار داریم، حال فرصت های بیشتری برای ساخت این بازی وجود دارد.”

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.