Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

مایکروسافت به زودی برنامه خود را برای Gamescom منتشر می کند | اطلاعات منتشر شده و صحبت های آقای فیل اسپنسر

phil-spencer-featured

نمایشگاه Gamescom در 13 آگوست شروع می شود و چند ماه بعد نوبت به tokyo games show می رسد.آقای phil spencer در مورد این نمایشگاه در توییتر خود به هواداران پاسخ داده اند:
  

"ما جزییات بیشتری را در مورد هر دو نمایش منتشر می کنیم ولی می خواهیم در هر دو مراسم نمایش خوبی داشته باشیم."


در پاسخ به طرفدار دیگری ایشان اعلام کردند که جزییات نمایش gamescom به «زودی» اعلام می شوند.


ایشان در مورد توییت دیگری در مورد اینکه تمرکز مایکروسافت در این نمایش بر روی چه چیزی است فرموند:


"ترجیح می دهم برای جواب دادن این صبر کنم. لاین آپ xbox one برای بقیه 2014 برای ما بسیار اهمیت دارد و دارندگان xbox one می توانند منتظر چیز های بیشتری باشند."


یکی از مورد انتظار ترین نمایش های gamescom نمایش عنوان quantum break است و فیل اسپنسر گفت همه چیز خوب پیش می رود


"بله،این جزو برنامه ی gamescom ماست. من هفته پیش گیم پلی بازی را دیدم و استودیوی remedy کار فوق العاده ای کرده اند."


در مورد استودیو rare هم خبر هایی وجود دارد. به نظر می آید این استودیو در حال بررسی ایده ها برای بازی جدید هستند ولی بسیار زود است و آقای اسپنسر چیزی از بازی ندیده اند. بنابراین نمایش آن در gamescom بسیار بعید است.


"rare در حال تمرکز بر روی ایده های یک بازی جدید است، من هنوز آن را ندیده ام. تیم rare دفعه بعد که به آنها سر بزنم بازی را به من نشان می دهند. من هم منتظر دیدن این بازی هستم."


اسپنسر در ادامه اشاره کرد که خیلی خوب می شود که یک بازی مجانی mmorpg برای xbox one عرضه شود، حتی اگر یک استودیوی  first party آن را نسازد.


"در حال حاظر هیچ کدام از استودیو های first party ما در حال کار بر روی یک عنوان مجانی mmorpg نیستند ولی خوشحال می شویم که یکی پیدا کنیم و به xbox one بیاوریم. بازی های free to play بر روی 360 موفق بوده اند."


در آخر فیل اسپنسر کار استودیوی bungie را بر روی نسخه بتای destiny ستود


"خیلی عالی بود که با دوستانم در bungie بر روی ساختن یک تجربه عالی از بازی در xbox one مشارکت کردم. من با بازی اوقات خوشی را سپری می کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.