Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

دانلود نخستین تریلر رسمی بازی جنون سیاه با کیفیت خوب + تمام اطلاعات منتشر شده از بازی



دانلود در ادامه مطلب....
  

http://hn2.asset.aparat.com/aparat-video/73f8e70afcf50ab5453e099fe824d9341400598.mp4

و برای دانلود نخستین تریلر بازی "جنون سیاه: تله دهن" لینک بالا را در نرم افزار IDM که می توانید از لینک زیر دانلود کنید (در قسمت Add) کپی و دانلود کنید:

لینک دانلود مستقیم IDM




اطلاعات منتشر شده در باره بازی "جنون سیاه:تله ذهن" (بزرگترین بازی رایانه ای ایرانی/فارسی)

وقتی دروغ رنگ حقیقت به خود می گیرد و باور در هاله هایی از خیال فرو می رود وحشت همه جا را فرا خواهد گرفت . وحشتی زاده جنون ، جنونی به تاریکی شب ... و در این حمله بی امان نفرت و و حشت بی مرز جنون گروهی هم پیمان با راستی خود را به خطر می اندازند تا انسان و انسانیت را از خشمی دیوانه وار و ظلمی ضحاک گونه نجات دهند.و این سرآغاز ماجرایی است از تقابل دروغ و راستی ، شهامت و رذالت در رویارویی با موجوداتی که هرگز ندیده اید....


بازی جنون سیاه با دارا بودن حدود 10 ساعت گیم پلی و وجود 23 نوع دشمن با هوشمندی های متفاوت بزرگترین پروژه گیم در حال ساخت کشور است که در سبک سوم شخص شوتر و در فضایی علمی ، تخیلی تلفیقی از هیجان درگیری های نفس گیر و وحشت رویارویی با موجودات ناشناخته را برای بازیکن به ارمغان می آورد.محیط های بازی از تنوع خیره کننده ای برخوردارند و بازیکن در روند بازی شاهد انواع محیط های داخلی و خارجی بوده که در آنها فضا سازی های منحصر به فردی صورت گرفته است. تنوع سلاح ها( 15 نوع اسلحه)،مکانیک های متنوع و قابلیت های منحصر به فرد کاراکتر بازی از دیگر ویژگی های جنون سیاه است.نکته دیگر آنکه در این بازی داستان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و به همین سبب در بازی و برای روایت داستان علاوه بر 10 ساعت گیم پلی با بیش از 40 دقیقه سینماتیک رو به رو هستیم که با کیفیتی بی نظیر روایتگر داستان خواهند بود. به تمامی موارد فوق می بایست موسیقی عالی و صدا گذاری های دقیق را نیز اضافه نمود که همه و همه در جهت به حداکثر رساندن لذت بازیکن از این بازی تولید شده اند.


منابع: www.p30world.com و www.aparat.com و www.darkmadnessgame.com

با تشکر از حمایت های شما از بازی های ایرانی.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.