Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

اولین نگاه به Project Spark | بازی باز یا بازی ساز + تصاویر

video_games_trees_skies_project_spark_1920x1080_80049


ابزاری را تصور کنید که قادر باشید با آن هر سبک بازی‌ای که دوست را بسازید، بدون اینکه کوچکترین دانشی از طراحی بازی یا برنامه نویسی داشته باشید. تمام ایده‌ی Project Spark همین است، قابلیت ساخت طیف وسیعی از بازی‌ها بر بستر ویندوز و اکس‌باکس توسط گیمرها. هر خلاقیتی که در زهن دارید به دنیای بازی‌ها بیاورید و آن را به بقیه به اشتراک بگذارید. پروژه‌ی اسپارک بی شک یکی از جذاب ترین ایده های مایکروسافت در نسل جدید بوده است. 

سازنده: Team Dakota

ناشر: Microsoft Studios

پلتفرم ها: PC, X360, XOne

تاریخ انتشار: ۷ اکتبر / ۱۶ مهر

Project spark عنوانیست خلاقانه که در آن شما به خلق بازی مورد علاقه خود و تجربه آن می پردازید و می توانید به وسیله‌ی آن در هر سبکی، بازی بسازد. از اکشن های سوم شخص گرفته، تا سبک های نقش آفرینی و حتی بازی های تخته ای و دو بعدی و پلتفرمر تنها محدودیت Project Spark، خلاقیت شماست.

این عنوان در مراسم E3 سال ۲۰۱۳ و در کنفرانس مایکروسافت معرفی شد و در E3 امسال نیز بازگشت با شکوهی داشت. این بازی از ماوس و کیبرد برای نسخه‌ی PC، کنترلر اکس‌باکس، کینکت و اپ SmartGlass برای کنسول‌ها و صفحات لمسی تبلت های ویندوزی می توان برای ساخت و ویرایش بازی ها استفاده کرد. شاید استفاده از کینکت جذاب تر از بقیه باشد، چرا که به وسیله‌ی آن می توان حرکات کاراکتر بازی را کنترل کرد  و همچنین امکان ضبظ صدا هم وجود خواهد داشت. همچنین تمام بازی ها و مراحل ساخته شده قابلیت اشتراک گذاری خواهند داشت و می توان از تجارب بقیه نیز استفاده کرد.


http://www.n3rdabl3.co.uk/wp-content/uploads/2013/06/project_spark_xbox_one_e3_2-13-2-100041175-large.png

در این بازی شما قادر خواهید بود که از طرح های آماده استفاده کنید و یا دنیای خود را از ابتدا طراحی کنید هر بازی که فکرش را بکنید خلق کنید(حتی اگر استعدادبازی سازی ندارید)
frame 0000 628x353 نهایت خلاقیت | اولین نگاه به Project Spark

در این بازی سیستم تغییر آب و هوا و تنظیم آب و هوای دلخواه شما نیز وجود دارد.

Project Spark 1280720 628x353 نهایت خلاقیت | اولین نگاه به Project Spark

می بینید که Project Spark چگونه به ایده ها جلوه‌ی واقعیت می بخشد و آن ها را زنده می کند. از به کار گیری کاراکتری قدیمی و نوستالژیک، تا بازی‌ای برای یک آهنگ، همه به واسطه‌ی قابلیت های پروژه‌ی اسپارک محقق شده اند. پس فرصت را از دست ندهید، همین امروز بازی را دانلود و شروع به ساخت بازی های مختلف کنید، آن ها با یکدیگر به اشتراک بگذارید و از خلاقیت خود نهایت بهره را ببرید. Project Spark جایی‌ست که گیمرها می سازند و سازنده ها بازی می کنند.
http://par30game.ir/wp-content/uploads/2014/07/project-spark.jpg?df2a6e

                           گرافیک و جزئیات محیط Project Spakrk هم فوق العاده است!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.