Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

اطلاعات از وسعت Notre Dame | Assassin's creed Unity چهار برابر بزرگ تر از Coliseum

12

اندازه و مقایسه دو چیزی هستند که همواره پس از معرفی یک عنوان جهان آزاد، در مورد آن ها بحث می شود. Assassin’s Creed : Unity نیز از این قائده مستثنا نیست و قرار است مساحت آن از مجموع مساحت جزایر نسخه ی چهارم نیز بیشتر باشد. یکی از مکان های مهم پاریس در قرن ۱۸، کلیسای مشهور نوتردام است که یوبی سافت روی طراحی آن مانور زیادی داده است.
   

کسانی که بنای Coliseum در عنوان Brotherhood را به خاطر دارند، قطعا طراحی هوشمندانه ی آن و بالا رفتن از آن را به یاد می آورند. حال یوبی سافت قرار است در Unity و با کلیسای نوتردام نیز چنین خاطره ای را رقم بزند و یک زندگی واقعی را در آن به تصویر بکشد. Lesley Phord-Toy، تهیه کننده ی بازی در این رابطه می گوید :

"در عناوین گذشته ی Assassin’s Creed،ما رم و یک دسته از شهر ها را طراحی کردیم و مقایس های مختلفی را پوشش دادیم ولی پاریس و آثار آن واقعا در مقایس ۱:۱ ساخته می شوند زیرا شما قادر خواهید بود وارد ساختمان ها شوید. ساختمان ها یکپارچه و بدون هیچ بارگذاری خواهند بود. اندازه ی واقعی پاریس بزرگتر از مجموع مساحت Black Flag است و کلیسای نوتردام ۴ برابر بزرگ تر از Coliseum در Brotherhood خواهد بود. این نسخه واقعا در مقیاس گسترده ای ساخته شده است و شما آن را حتی از چشم انداز های دور داخل بازی نیز درک می کنید. شما می توانید از ساختمان ها بالا بروید و اطراف خود را ببینید. در ابتدا فکر می کنید که چقدر محیط بازی کوچک است ولی پس از مدتی عظمت آن را احساس می کنید. پاریس یک احساس عظیم را به شما می دهد."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.