Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

آپدیت تابستانی ( آگوست ) Xbox One | مایکروسافت گوش به فرمان هواداران

http://cdn2.mos.techradar.futurecdn.net//art/games_consoles/Xbox%20One-623-80.jpg


همان طور که می دانید مایکروسافت پس از عرضه ی xbox one هر ماه آپدیتی را برای رفع مشکلات نرم افزاری و جزیی این کنسول در نظر گرفته است . هر ماهه این آپدیت ها بر امکانات نرم افزاری و سخت افزاری این کنسول می افزایند که باعث می شود این کنسول بیش از پیش بهتر و پرسرعت تر شود . حال مایکروسافت آپدیت ماه آگوست این کنسول را نیز منتشر کرده است که تغییرات چشم گیری داشته است . با ما همراه باشید .

 

  



همان طور که گفتیم مایکروسافت آپدیت ماه آگوست کنسول xbox one را نیز منتشر کرده است که حاصل تلاش بسیار خوب تیم سازنده این کنسول هستش . بر خلاف شرکت سونی که یک آپدیت بزرگترین چیزی است که آن ها تاکنون ساخته اند ! اینجاست که یک شرکت کامپیوتری می تواند از یک شرکت سازنده سخت افزار ( ps4 ) و موبایل و tv ، بهتر عمل کند . خیلی وقت بود که شایعاتی در رابطه با امکانات جدید این آپدیت در اینترنت منتشر شده بود ، حال شرکت مایکروسافت با اعلام تغییرات اصلی این آپدیت به همه ی شایعات پایان داد .


لیستی از تغییرات اصلی آپدیت ماه گوست ( تابستان ) کنسول Xbox One :

  • آپدیت بخش Activity feed :  گزارشات زیادی در رابطه با مشکلات ارتباط با دوستان در کنسول xbox one تا به حال به دست ما رسیده … حال با آپدیت این بخش امکانات فوق العاده ای به این بخش اضافه می شود . از این پس دیگر این بخش به یک شبکه ی اجتماعی xbox تغییر می یابد . لیست دوستان ستونی بلند تر شده است که می تواند همه ی دوستان شما را نشان دهد . همچنین دیگر مانند ps4 و یا حتی facebook هر کاربر می تواند عکس ها ، ویدیو ها و یا حتی پست های شخصی خودش را برروی صفحه ی خودش قرار دهد . شما می توانید برای این پست ها کامنت بگذارید و یا حتی آن ها را like کنید ! همچنین می توانید این پست ها و یا ویدیو های خود را به صورت خصوصی منتشر کنید که فقط کسانی که می خواهید بتوانند آن را ببینند . همچنین شما می توانید در پیام های خود به دوستان عکس و یا ویدیو هم برای آن ها ارسال کنید .  همچنین اگر کسی برای شما نظر بگذارد و یا لایک کند ایکس باکس وان شما را آگاه می سازد . هر یوزر هم یک صفحه اجتماعی مخصوص به خود را دارد نه هر کنسول ! همچنین شما می توانید همه ی این امکانات را از نرم افزار SmartGlass نی ز تجربه کنید .
  • مشاهده تمام فعالیت های دوستان : از این پس شما می توانید در خانه تمامی فعالیت های اخیر دوستان خود را به صورت کاملا بروز ببینید . مانند بیشترین بازی هایی که دوستان شما به آن می پردازند ، امتیازات آن ها و ….. . حال تیم سازنده در حال تلاش هستند که این بخش را به قسمت early access نیز مرتبط کنند . یعنی می توانید ببینید که دوستان شما در حال خرید چه بازی هایی هستند و یا ب صورت شریکی اقدام به خرید بازی کنید !! ( این قابلیت در خارج از کنسول وجود دارد ) .
  • خرید کردن از راه دور : این امکان یکی از پر درخواست ترین امکانات کنسول xbox one است . این قابلیت به این صورت است که شما می توانید از هر جایی با دسترسی به حساب مایکروسافت خود ، چه از طریق smartglass و چه از طریق xbox.com اقدام به خرید بازی نمایید و دیگر لازم نیست برای دانلود بازی حتما در خانه باشید و آن را تایید کنید . فقط کافی است که کنسول شما به اینترنت وصل باشد و در یوزر شما باشید ! آن وقت شما در هر جایی که بازی را خریداری نمایید کنسول شما می تواند به صورت اتوماتیک اقدام به دانلود آن کند .
  • هشدار شارژ کم کنترلر : از این پس بعد از کم شدن شارژ کنترلر کنسول به شما هشدار می دهد که شارژ کنترلرشما به زودی اتمام می یابد .
  • غیر فعال شدن هشدار ها در حین تماشای ویدیو : از این پس شما قادر هستید که اعلام هشدار ها ویا خبر ها را در حین تماشای ویدیو و یا تلویزیون غیر فعال کنید .
  • فعال شدن قابلیت ۳D – Bluray : از این پس درایو بلوری xbox one می تواند از فیلم های ۳D هم پشتیبانی کند که برای تماشای آن ها شما نیاز به یک تلویزیون ۳D هم دارید .
  • امکان OneGuide در برزیل ، مکزیک ، استرالیا و ایرلند : اعلام اخبار و هشدار ها و برقراری ارتباط  کنسول با شما در حین تماشای تلویزیون OneGuide نام دارد . از این پس این امکان از زبان های برزیلی ، مکزیکی ، استرالیایی و ایرلندی پشتیبانی می کند .
  • نمایش آخرین بازدید در لیست دوستان : از این پس زمان آخرین بازدید دوست شما در xbox one  در کنار فعالیت آن به نمایش در خواهد آمد . مثلا شما از xboxone به اینترنت وصل می شوید و در لیست دوستان خود ، آخرین بازدید دوست خود را به صورت عبارت “Last seen 20m ago: Forza Motorsport 5.” که به معنای* آخرین بازدید ۲۰ دقیقه پیش : بازی Forza Motorsport 5* است را مشاهده کنید .

 

تیم xbox همچنان در حال ساخت آپدیت های بهتر و بزرگتر بر روی xbox one است که بتواند بهترین تجربه یک کنسول مالتی مدیا نسل هشتمی را ارایه دهد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.