Game Time

اخبار و نقد بازی ها

Game Time

اخبار و نقد بازی ها

7 ویژگی جدید در مورد Assassin’s Creed Unity|+اطلاعات در مورد پارکور فرانچایز AC + معرفی AC جدید برای IOS

http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2014/06/acu_screen_crowdcombat_e3_140609_4pmpst_1402143765.jpg

شبکه مخصوص ACVideos در Youtube لیست 20 حقیقت جدید در مورد  Assassin’s Creed Unity را منتشر کرده است که برخی از آنها برای اولین بار در این سری استفاده شده است . این اطلاعات از طریق مصاحبه های انجام شده با سازندگان بدست آمده که نشان دهنده پیشرفت های بازی در قیاس با نسخه های گذشته است . در ادامه شما می توانید لیست مهمترین تغییرات را مشاهده کنید :  

1- شما در بازی توانایی خرید چکمه ، لباس ، کمربند ، دستکش و سلاح های مختلف را خواهید داشت و می توانید از آنها در بازی استفاده کنید و یا با ابزار اصلی خود تعویض کنید

2- رستگاری Arno داستان و ایده اصلی بازی است و این رستگاری در فضای انقلاب فرانسه رخ خواهد داد . در واقع انقلاب فرانسه یک پس زمینه داستانی برای رستگاری Arno  است .

3- فضاهای داخلی ساختمان ها و کاخ ها براحتی در دسترس خواهند بود و نکته جالب این است هیچ زمان لودینگی برای رفتن به این مکان ها وجود نخواهد داشت .

4- Arno می تواند به سرعت سلاح های خود را در حین گیم پلی تعویض کند و برای اینکار نیازی به منو ویژه اسلحه ها نخواهید داشت .

5- مهارت های Arno به او اجازه می دهد در کمترین زمان ممکن با سه دشمن مبارزه کند و تحت فشار به رقابت بپردازد .

6- مکان های مخصوصی برای شروع بخش Co-op در نظر گرفته شده است و به طور عادی شما براحتی می توانید بخش Co-op را در یک رستوران آغاز کنید و در این قسمت شما می توانید دوستانی که در بازی آنلاین هستند را نیز براحتی پیدا کنید .

7- سیستم Skill های Unity بر سه اصل پایه ای استوار است : 1- جهت یابی و ارزیابی موقعیت 2- مبارزات 3- مخفی کاری


Assassin’s Creed Unityیکی از بزرگترین عناوین پاییز 2014 بحساب می آید که برای اولین بار بخش ویژه Co-op را به این فرانچایز آورده است . این عنوان بر روی پلتفرم های Playstation 4 ، Xbox One و PC عرضه خواهد شد . لطفا دیدگاه خود در مورد این بازی را برای ما به اشتراک بگذارید .


بر طبق تایید Ubisoft، آقای Michael Zernow در حال حاضر بعنوان مسئول ارشد بخش پارکور در این شرکت فعالیت می کند.

Zernow که بعنوان مشاور در Ubisoft فعالیت و در خلق بخش پارکور نسخه آینده Assassin’s Creed یعنی Assassin’s Creed Unity نقش داشته، می گوید که همیشه به این سری علاقه داشته :

"من از طرفداران قدیمی فرنچایز Assassin’s Creed هستم. این یکی از چند دلایل بسیار رایج از پاکور است که همه ساله نظر جوانان بسیاری را به سمت ورزش جلب می کند. "

Assassin’s Creed Unity در تاریخ October 28 برای Xbox One ، PC و PlayStation 4 منتشر می شود.


عنوان Assassin's Creed Memories یک عنوان جدید از سری بازی AC است که قرار است برای سیستم عامل IOS منتشر شود.

ACM_Keyart_SL-1152x864


این عنوان قرار است یک بازی کارتی باشد که توسط Gree ، UBISOFT و PlayNext در حال ساخت است .بازی شما را به زمان های دور مانند رنسانس ایتالیا و همچنین انقلاب آمریکا می برد.شما می توانید در بازی یک تیم قدرتمند تشکیل داده و با رقیبان خود مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید.Ubisoft در این باره می گوید:


"عناوین کارت بازی در بین مردم جهان حالا بسیار محبوب هستند و  Gree و PlayNext تمام تخصص خود را برای ساخت یک عنوان جالب و خوب بکار گرفته اند و در این مورد مهارت خاصی دارند و با این تخصص ما امیدوراریم که آنها بتوانند راهی جدید باری لذت بردن از این سری بازی ها ایجاد کنند."


از بخش های جالب دیگر می توان به بخش چند نفره بازی اشاره کرد که این امکان را به افراد می دهد که هر تیم 20 نفر باشند و در مقابل یکدیگر به رقابت بپردازند.بازیکنان می توانند گروه های خود را به هر صورت و با هر کسی که می خواهند تشکیل دهند.

Assassin's Creed Memories تابستان امسال برای سیستم عامل IOS منتشر خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر

3203وبتون حرف نداره انصافا خیلی عالیه

شما لطف دارید ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.